haaaaaaaaaaaa..semmmmpppuuuttttt!

Tuesday 22 November 2011

~ cinta sejati tetap dihati ~

betul la org kate cinta tue buta..dan cinta sejati tetap dihati..sayu nye biler bace kisah blogger nie..aku taw dari kawan aku..sedih bler org yang dia sayang n cinta pergi buat selama-lamanya..bukan pergi sebab putus hubungan tapi kekasihnya telah kembali ke Rahmatulllah..merutun jiwa nie membaca luahan hati..sebak rasa hati nie dan perlahan-lahan aku mengalirkan airmata..Ya ALLAH betapa beratnya dugaan kau..tapi tue semua ketentuan Ilahi..kita manusia..Makhluk ciptaan nya..dan kita akan kembali jua Kepada-Nya..pepn bersabarlah..Allah lebih menyayangi nye..
andai aku ditempat dia adakah aku akan terima nya?? Ya ALLAH aku x kuat seperti hamba Mu yang lain..aku xmampu untuk teruskan hidup kehilangan orang yang aku sayang..Mak,abah,k.long,k.ngah,effa,ammar,akak,adek n jeff..aku sayang korang semua..walaupun aku tahu 1 hari nanti kita akan Kembali Kepada Nya..
segalanya yang terjadi adalah takdir Ilahi..semuanya ade sebab musabab kenapa kita diberi ujian..semakin kuat ujian itu ia bermakna Allah menyayangi kita kerana untuk kita lebih dekat pada Nya, sabar segala Ujian Nya..tapi kita manusia sering leka dengan apa yang Tuhan berikan..leka dengan duniawi tanpa memikirkan syurgawi..kita lebih mengejar duniawi..bila kita ditimpa masalah.kita menyalahkan Allah sedangkan Allah menguji Hamba Nya keran Allah menyayangi hamba Nya..
aku bersyukur kerana aku masih bersama dengan orang-orang yang aku sayang..aku bersyukur walaupun aku tahu ia sementara..aku terlalu kerdil pada Mu Ya Allah..semoga rohnya ditempatkan orang-orang yang beriman..begitu juga dengan arwah atuk samad, arwah atuk ismail dan isteri,arwah pakcik ram,arwah makcik eton,arwah sepupu-sepupu dan kawan-kawan yang telah kembali KepadaNya aku supaya ditempat Orang-orang yang beriman..amin.. Al-Fatihah.. :(



























SCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA
HA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSC

No comments:

Post a Comment