haaaaaaaaaaaa..semmmmpppuuuttttt!

Sunday 20 November 2011

KASIH BERTAUT ^______^

ketika aku jatuh capai la tangan dan genggam seerat nya..kerana ku lemah untuk hadapi dugaan..
CINTA banyak dugaan rintangan..pahit manis sentiasa menjadi "TEMAN" didalam percintaan..
andai aku rebah di jalanan, pangkulah aku disisi mu..kerana aku terkandas didalam setiap masalah..
ketika ku didalam kesedihan pinjamlah bahu untuk aku luahkan kesedihan ini..kerana ku seorang yg berhati lembut yang mudah menjurai setiap titisan air mata..
seandainya aku sakit, jadilah DOKTOR untuk mengubat setiap kesakitan yang aku alami..
DAN
andai aku lemah pimpimlah tangan aku agar dapat kita melayari setiap perjalanan CINTA bersama-sama...


Yang INDAH hanya SEMENTARA..
Yang ABADI hanya KENANGAN..
Yang IKHLAS hanya dari HATI..
Yang TULUS adalah dari SANUBARI..
Bukan mudah mencari yang HILANG..
Bukan mudah mengejar IMPIAN..
Namun JAUH lebih susah adalah MEMPERTAHANKAN apa yang ada..


kerana..


Yang TERGENGGAM bisa TERLEPAS..
Yang TERIKAT kadang-kadang MEMBELENGGU..
" Kata Pepatah, Jika kau memiliki apa yang kau SUKAI, SUKAI LAH apa yang kau MILIKI..


kerana..


Cuma itu yang paling BERHARGA DIHATI.."
























SCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA
HA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSCHA.ERYSC

No comments:

Post a Comment